بچه های گلم

اگر بودی عزیزم...

1393/11/1 8:39
نویسنده : راضیه خوشبخت
104 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم کجایی..

دلتنگت شده ام به خوابم میآیی ودوباره میروی کاش شبهایی که تو در خوابم بودی تمام نمیشد 

ای کاش بودی ومیدی بدون تو چه سخت است زندگی کردن

عزیزم بی تو از خانه میروم اما فقط با توام فقط فکرم تویی

بدون تو من شکسته شده ام این چند ماهی که نیستی به اندازه سالها پیر شده ام

ای کاش بودی پسرم 

قشنگ من تو در خواب مرا نمیبینی دلت برایم تنگ نشده ای کاش میتوانستی بگویی 

صدایت را میخواهم همان که هر صبح ازخواب بیدارم میکند  همان صدای ظریف که انگار کسی نمیشنود جز من 

انگار چشم براهت هستم لحظه لحظه ام باتو میگذرد میدانم برنمیگردی 

خوابت را که میبینم انگار دنیا برای من شده بال در میآورم وقتی میبینمت 

درخواب من دیگر چشم هایت نیمه باز نبود لبهایت هم خشک نبود رنگت قرمز وصورتت داغ نبود خندان بودی عزیزم مثل همیشه

قرار بود بمانی خوب شده بودی ولی چرا رفتی من در خواب خیلی خوشحال بودم تا آسمان همان که خودت می دانی بزرگ است 

میدانی آخر محمد ابراهیم من برگشته بود تازه میخواستم ببینمت چهره ات که یادم هست ولی وزنت وقتی در آغوشم بودی فراموشم شده

محمد ابراهیم نازم پنجشنبه میشود دوباره پیشت میآید برایت خاطره داری از همان مشهدی که توهم بامن آمده بودی ولی دلتنگت بودم برایت سوغات آوردم 

اگر دلتنگم شده ای فردا پنج شنبه است به اندازه یک شب که بخوابی فردا میشود ومن دوباره پیشت می آیم ..

سلامت باشی پسرم آنجا پیش خدا مرا دعا کن ....

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان فرزانه
1 بهمن 93 9:47
اینجور که از مطالبت معلومه پسرت رو از دست دادی خیلی خیلی ناراحت شدم ولی نگفتی چرا و چه جوری؟؟؟؟؟؟؟خدا صبرت بده گلم
مامان نوشين و بابا علي
1 بهمن 93 11:09
سلام دوست خوبم . سایت زیبا و خاطرات قشنگتو خوندم و لذت بردم . امیذوارم شما هم به سایت ما سر بزنید و اگر ذوست داشتی ما رو تو سایتت لینک کن. خدا نی نی تو برات حفظ کنه