بچه های گلم

علت پر کشیدن محمد ابراهیم عزیزم...

1393/11/2 0:46
نویسنده : راضیه خوشبخت
81 بازدید
اشتراک گذاری

محمد فقط نه روز داشت خیلی پسر بانمکی بود همه دوستش داشتن  خیلی عزیز بود بیشتر از همه برای من 

اما خدا نخواست پیشمون بمونه روز نهم زندگی کمش کمی تب داشت با اینکه حتی فکرشم نمیکردیم خطرناک باشه بیمارستانش بردیم توی بخش نوزادان از اون لحظه به بعد دیگه ندیدمش اونا گفتن عفونت وارد خونش شده وبیماری به اسم سپسیس گرفته ومحمد ابراهیم عزیزم برای همیشه رفت 

خیلی سخت بود هنوز هم سخته وقتی نیستش هنوز دنبالش میگردم احساس میکنم بر میگرده ولی...

محمد ابراهیم که رفت برای همیشه رفت ومارو تنها گذاشت از اون روز احساس میکنم احمدرضا پسر بزرگترم هم عوض شده شاید هم من عوض شدم 

هیچوقت نمیتونم بفهمم چرا ..

همه میگن لاغر شدی  عوض شدی  اخلاقت عوض شده ...

خدایا واقعا موندم آیا خدا منو انتخاب کرده برای چنین امتحان سختی یا خودم باعث شدم اینطوری بشه...

برام دعا کنین  که بتونم با زندگی بدون محمد ابراهیم کنار بیام...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
2 بهمن 93 1:53
عزیزم خدا بهت صبر بده، خدا احمد رضات رو حفظ کنه انشالله انشالله لحظه لحظه زندگیت شاهد شادی و موفقیت احمدرضات باشی
✿ مه آ سا✿
19 اسفند 93 0:05
دلم گرفت خیلی عزیزم ناراحت نباش دوباره بچه دار میشی و به جای این نی نی میشه بیا پیشم به وبم
مامان عفیفه
19 اسفند 93 23:26
عزیزم میدونم سخته.ولی خداحتمابهترزگل گرفتهروبهت میده.تما مصلحت توی رفتنش بوده